Skip to content Skip to footer

Klachtenregeling

Adres: Huisbergerstraat 156, 6413 VR Heerlen
Telefoon: +31 6 11645351
E-mail: info@la-bellezza.nl

Bij La Bellezza Beauty Salon vinden wij het belangrijk dat u tevreden bent over onze behandelingen en producten. Mocht u desondanks een klacht hebben, dan hanteren wij de volgende klachtenregeling:

1. Melden van klachten
Indien u een klacht heeft over een behandeling of product, verzoeken wij u dit zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk binnen 7 dagen na de behandeling, aan ons kenbaar te maken. Dit kan mondeling, telefonisch of schriftelijk (bijv. per e-mail).

2. Behandeling van de klacht
Wij nemen elke klacht serieus en streven ernaar deze in goed overleg met u op te lossen. U ontvangt binnen 7 werkdagen een inhoudelijke reactie op uw klacht.

3. Oplossing
Waar mogelijk zoeken wij samen met u naar een passende oplossing, bijvoorbeeld een herstelbehandeling, een gedeeltelijke vergoeding of een andere passende maatregel.

4. Niet eens met de oplossing?
Indien wij er samen niet uitkomen, kunt u uw klacht voorleggen aan een onafhankelijke geschillencommissie of brancheorganisatie (zoals ANBOS, indien van toepassing). Het oordeel hiervan is bindend en wij zullen ons daaraan conformeren.

5. Vertrouwelijkheid
Alle klachten worden vertrouwelijk behandeld en uitsluitend gebruikt om onze dienstverlening te verbeteren.

Wij hopen uiteraard dat dit niet nodig zal zijn, maar mocht u een klacht hebben dan staan wij voor u klaar.